Quantcast
Jump to content

Welcome to HeLLsGamers

Welcome to HeLLsGamers, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of HeLLsGamers by signing in or creating an account.
  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

RazzleBerry

Registered Users
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Excellent

About RazzleBerry

    • Groups
      Registered Users
    • Rank
      Registered Users

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Alabama, USA
  • Occupation
    Student
  • Bio
    CS:GO Division [HG] Member.
    I play on: Jailbreak, TTT, and whatever the fuck else I feel like.
    Most of my time will be going into school. RIP.

Computer Specs

  • CPU
    Intel Core i5-4460 3.2 GHz
  • RAM
    8GB DDR3
  • Graphics Card(s)
    NVIDIA GeForce GTX 960 2GB
  • HDD/SSD
    1TB HDD
  • Operating System
    Windows 10

Contact Methods

  • Skype
    planetfaos

Display Name History

Steam Account

  1. CARMELLA HEREEEEE merry Christmas dude

    1. RazzleBerry

      RazzleBerry

      Thanks merry christmas

  2. Razzle Dazzle Day

    On the way

    Uh... I'm gay.

    Yay.

    1. Show previous comments  3 more
    2. Gotcha_in_310

      Gotcha_in_310

      RazzleCarmela here umm so what we are lesbians ... problem?

    3. Kannon

      Kannon

      so you finally came out the closet...

    4. Gotcha_in_310

      Gotcha_in_310

      Umm I'm a girl my name is Carmela<3 kannon don't be jelly

  3. Haven't been on JailBreak in a while. School has been keeping me busy. Missing all my HG buddies tho.

  4. Congrats peace well done
  5. exite is a hero prove to me tht u r real exite
  6. You should make everyone's player models change to spoopy scary skeletons on halloween day.
  7. Cancer fills the cells with glory Ah-la-la-la-la--la-la-la-la Eton bombs the lead so gory Ah-la-la-la-la--la-la-la-la Razzle Dazzle Day is coming Ah-ha-ha-ha-ha--ha-ha-ha-ha The PeaceMaker joins the server A-na-na-na-na--na-na-na-na Banning all the filfthy scrublords Fa-la-la-la-la--la-la-la-la PureMindless calls peace a fa**** Fa-fa-fa-fa-fa--fa-fa-fa-fag. Jose is totally French Ja-ja-ja-ja-ja--ja-ja-ja-ja JailBreak unites all in Cancer Ca-ca-ca-ca-ca--ca-ca-ca- Cancer.
  8. [media]https://www.youtube.com/watch?v=2FDwx9giYCY[/media] tbh
  9. We should have an HG movie night on Garry's Mod cinema, just get shittons of HG people and vote for cool shit to watch.

  10. Got 3 much Summer work for school PogChamp

    1. Show previous comments  2 more
    2. HiddenPandaRage

      HiddenPandaRage

      u wanna boost me in school?

    3. MeoMiles

      MeoMiles

      im a freshman this year :P

    4. RazzleBerry

      RazzleBerry

      Well the reason I have it is because I'm taking optional college-level courses rip

  11. When people say "it's my life" as an excuse for making poor life decisions ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    1. Show previous comments  2 more
    2. .Niina.

      .Niina.

      It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever, I just want to live while I'm alive.

    3. Crying Seal

      Crying Seal

      I'm gonna go shoot up (a location here) because it's my life

       

      ̿'̿'\̵͇̿̿\з=( ͠° ͟ʖ ͡°)=ε/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ̿

    4. RazzleBerry

      RazzleBerry

      Lenny approves.

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privacy Policy